Ανακοινώσεις

«Η ΧΗΜΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΣΑΝ ΤΟ ΑΖΩΤΟ. ΔΕΝ ΚΑΙΓΕΤΑΙ ΚΑΙ ΟΠΟΙΟΣ ΤΗΝ ΚΑΨΕΙ ΚΑΙΓΕΤΑΙ»
τόνισε ο Υφυπουργός Παιδείας κ. Γ. Καλός

τη Τετάρτη 2 Ιουνίου 2004 στα γραφεία της Ένωσης Ελλήνων Χημικών στην ημερίδα-συνέντευξη τύπου με θέμα:

«Η Χημεία στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση Μια επιστήμη υπό περιορισμό»

Είναι γνωστό σε όλους όσους αγωνιούν και ασχολούνται με τα εκπαιδευτικά πράγματα ότι το μάθημα της Χημείας στο σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα υφίσταται έναν ιδιότυπο διωγμόΚανένας μαθητής δεν εξετάζεται πανελλαδικά τη Χημεία στα πλαίσια της Γενικής Παιδείας . Για τη Χημεία που είναι το παράθυρο στον κόσμο που μας περιβάλλει δεν βρέθηκε χώρος μεταξύ των εννέα εξεταζομένων μαθημάτων.

Αν η Χημεία Γενικής Παιδείας είναι σημαντική ως εφόδιο για τον υπεύθυνο πολίτη-καταναλωτή που φιλοδοξεί να βγάλει στην κοινωνία το Λύκειο, ως μάθημα Κατεύθυνσης είναι προϋπόθεση για την απρόσκοπτη λειτουργία 180 Πανεπιστημιακών τμημάτων και τμημάτων ΤΕΙ στα οποία διδάσκεται και για τα οποία προαπαιτούνται γνώσεις Χημείας.

Η δυνατότητα που δίνει το σημερινό σύστημα στους υποψήφιους φοιτητές αυτών των τμημάτων να εισέρχονται έχοντας εξεταστεί 5 φορές στα Μαθηματικά, 4φορές στη Φυσική, 2 φορές στην Ιστορία, 2 φορές στη Γλώσσα, 1 φορά στα Αρχαία, 1 φορά στις Αρχές Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων και καμία φορά στη Χημεία, έχει ανυπολόγιστες συνέπειες στη λειτουργία αυτών των τμημάτων. Οι ανυπέρβλητες δυσκολίες που συναντούν αυτοί οι φοιτητές δεν έχουν μόνο προσωπικό κόστος, αλλά συμπαρασύρουν πτωτικά και το επίπεδο της εκπαίδευσή όλων.

Τμήμα Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης

Σας ενημερώνουμε πως τα αποτελέσματα του 18ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Χημείας ανά νομό και διεύθυνση βρίσκονται στη βιβλιοθήκη.

 

Τμήμα Παιδείας και Χημικής Εκπαίδευσης

Σας ενημερώνουμε πως τα αποτελέσματα του 18ου Πανελλήνιου Μαθητικού Διαγωνισμού Χημείας ανά νομό και διεύθυνση βρίσκονται στη βιβλιοθήκη.

Μπορείτε να τα δείτε εδώ.

α θέματα Χημείας Θετικής Κατεύθυνσης της Β΄ τάξης του Ενιαίου Λυκείου κρίνονται ως θέματα υψηλού βαθμού δυσκολίας που απαιτούν πολύ καλή προετοιμασία, κατανόηση της ύλης και αυξημένη κριτική ικανότητα.

Τα θέματα δεν ήταν διαβαθμισμένης δυσκολίας με αποτέλεσμα η αξιολόγηση των μαθητών με βάση τις δυνατότητες και την προετοιμασία τους να είναι δυσχερής.

Γενικά τα θέματα είναι σαφή ως προς τη διατύπωσή τους , με εξαίρεση το θέμα 2.3.γ. στο οποίο θα ήταν προτιμότερο να αναφερθεί ότι η αντίδραση δεν είναι μηδενικής τάξης.

Ακολουθήστε μας

ΗΜΕΡΟΛΟΓΙΟ ΕΚΔΗΛΩΣΕΩΝ

« Νοέμβριος 2019 »
Δευ Τρί Τετ Πέμ Παρ Σάβ Κυρ
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  
© 2019 - Ένωση Ελλήνων Χημικών